In need of some polish

The razzle dazzle of life

Stop the press! januari 20, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 5:54 e m
Tags: , ,

Jag citerar rockparty.se

”Nu är det klart att årets mest önskade utländska band kommer till Hultsfred i sommar. The Killers är klara för festivalen!

Spelningen på Hultsfred 09 blir sommarens enda Sverigespelning med The Killers.

Så vill du höra ”Human”, ”When You Were Young” och alla andra favoriter live i sommar bör du börja planera för en tur till Småland i juli.”

Åh jävlen, ska jag behöva åka till kidstown (hultsfred) för att se dom om det inte blir nu i London? Höll på att sätta vattnet i halsen när jag gled in och såg det här. The Killers. Oh well….möjligheter, möjligheter…Kusinvitamin, ska du dit?!

thekillerswalk

 

One Response to “Stop the press!”

  1. Kusin Says:

    JAPP JAG SKA DIT ! Har bara inte köpt biljett än, men jag har pengar till det! Så det är 99% chans jag ska dit 😀 och woah! THE KILLERS :DDDD


Kommentera

