In need of some polish

The razzle dazzle of life

Specky four eyes januari 20, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 6:13 e m
Tags: , , , ,

Under min kvällssurf såg jag på Glamour.se att American Apparel nu även säljer solglasögon och vanliga glasögon utan styrka, allt för att du ska kunna bli en kooky specky four eye efter egen smak. Jag tycker egentligen att det är töntigt med folk som springer runt med glasögon utan styrka men det verkar var och varannan göra numera, glasögon har blivit en vanlig accessoar och det är intressant för jag som faktiskt behöver glasögon vägrar bestämt att ikläda mig några då jag känner mig idiotisk och hatar den ”ram” som världen får genom mina ögon, andra vill inget hellre än att ha dom. Är det samma sak som när man var liten och inte ville nåt annat än att få ha kryckor, tandställning och andra helt störda saker? Förresten, specky four eyes…är det inte väldigt mycket roligare än vår variant glasögonorm? och var kom ormen ifrån?! förklara för jag fattar inte…

Skulle jag ändå drista mig till att handla glas så skulle jag kanske kunna tänka mig de här med färgade bågar.

Gula

Gula

Plommon

Plommon

Solglasögon i färgen "Peach"

Solglasögon i färgen "Peach"

Bilder från American Apparel

 

Kommentera

