In need of some polish

The razzle dazzle of life

En knuff i baken januari 20, 2009

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 6:23 e m
Tags: , , ,

Menar dom allvar eller är det här en myt? Kan det verkligen gå till så här? Jag känner mig tillfälligt förvirrad men inte mindre road för det. Jag älskar tystnaden, att ingen opponerar sig mot att bli knuffad, som 1000 laxar i en laxask.

Det här är den vanliga synen i London..packed. Jag har nästan glömt känslan av att vara trängd med en massa diverse mysko odörer runt sig.

Det här hade varit roligare…

 

One Response to “En knuff i baken”

  1. Kusin Says:

    Härligt , kan ju inte missa the killers ! Har du inte sett dom live innan?

    Jo jag har inget praktik då så visst! Passar gärna dom små trollen 😀 Åh gud , fem minuter till skolan ❤ haha

    Puss!


Kommentera

