In need of some polish

The razzle dazzle of life

Ooh la januari 19, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 7:20 e m
Tags: , , , ,

Another one bites the dust…har kraschat i min soffa, totalkraschat skulle man kunna säga, så pass att jag inte orkar resa mig trots att min blåsa säger att det kanske är dags. Osmakligt jag vet but still…Är sinnessjukt trött idag, pigg som en lärka imorse men nu är det värre med det, är iaf lovande för den kommande nattsömnen som blivit lite av en kamp den senaste tiden. Har sjuka sömnproblem just nu.

Började psykologin idag, eller ja, hade det obligatoriska formella uppropet följt av en kort intro till ämnet. Åh, jag blir så jävla irriterad, samma skit varenda kursstart ; litteraturlistor som inte stämmer och folk som gnäller. Jag orkar inte engagera mig, jag blir bara arg på folk om jag gör det och arg är jag bra på att bli…en egenskap som jag ständigt får lägga band på.

Här, njut av en gammal goding…det ska jag göra. Pojksnärtarna i The Kooks med Ooh la, sjungandes längs gatorna i Paris för LaBlogotheque.

Ah fan, när vi ändå är igång slänger vi in en annan goding, The Zutons Valerie i Amy Winehouse’s akustiska tappning

 

Kommentera

