In need of some polish

The razzle dazzle of life

Grammis januari 7, 2009

Filed under: Musik — Jennifer @ 3:36 e m
Tags: ,

Ikväll är det Grammisgalan och inget stoppar mig från att se den. A Camp ska uppträda och det ska bli väldigt intressant att se hur In Flames och Timo Räisänens gemensamma uppträdande tar sig ut! Men allvarligt talat katter…EMD?! Oh fuck me senseless…nominerade till årets låt, jag vet inte vad jag ska säga, jag nöjer mig med att ruska på huvudet i oförstånd.

Här får ni Nina och company i A Camp’s Chinatown från SVT’s Dom kallar oss artister.

 

One Response to “Grammis”

  1. Kowalski Says:

    Vi gratulerar EMD till årets låt. Jag som trodde The Radio Dept hade gjort den bästa låten 2008 får väl anse mej själv dumförklarad.


Kommentera

