In need of some polish

The razzle dazzle of life

Årets första januari 3, 2009

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 2:26 e m
Tags: , ,

Jag tjuvstartade i föregående inlägg men det här är det så kallade årets-första-inlägg. Vilken prestationsångest. Jag skulle kunna lista alla mina listor från förra året och mina förhoppningar för det nya året men för jävelen, det har tusentals andra redan gjort och jag är redan trött på att se dom. Fungerar verkligen allas hjärnor på samma sätt? Är vi alla lika övertygade om att folk bryr sig?

Jag har som bekant legat sjuk i nästan en vecka, relativt kort och smärtfritt må jag säga förutom att jag var aningen bitter över att min födelsedag inföll mitt i feberattackerna. Fast, det finns ju en good point i det hela också, jag slapp kalaset. The Kalas. Jag avskyr kalas. Jag är kalas grinchen.

grinch

Trots sjukdom har mycket trevligt hänt de senaste veckorna, det har varit mycket med familjen och vännerna och det är alltid trevligt. Det har inte varit så många måsten som har kvävt mig utan det har varit att ta det som det kommer och det har varit skönt. Nu börjar den nya terminen på måndag. Ahhhh! jag är absolut inte redo att sätta mina stövelklädda fötter på Kristianstad Högskolas äckliga stenar igen. Nån vecka till hade gjort susen…

Jag har ingenting att säga idag så vi avslutar här. Jag hoppas ni har det bra lieblings.

 

One Response to “Årets första”

  1. Sofia Says:

    darre!
    är fortfarande kvar i byn.
    hiiimska sjukor. (vinterkräk?!) jag verkar ha klarat mig undan. (men inte klas…) har isolerat oss för att undvika smitta. gulp gulp.
    så OM inget mög bryter ut, ska avvakta lite till, då kan vi kanske ses nu nästa vecka? jag börjar skolan onsdag men det hindrar inte mig från en resa till häzzle. eller så är du så välkommen till malmö. vi får höras och se! 🙂
    PözZ!


Kommentera

