In need of some polish

The razzle dazzle of life

Sickness takes a hold on me december 26, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 10:55 e m

Så var jag sjuk. Finemang. Det är först nu när den sena kvällen kommit som jag har lyckats veckla ut min kropp från fosterställning och slutat frysa och svettas om vartannat, febern kom som på beställning igår natt efter jag kommit hem från juldagsfirandet och jag har inte lämnat sängen på hela dagen annat för att kissa och hämta mer vatten. Mor fick komma med en matleverans och nu sitter jag och festar loss på clementiner mellan hostningarna. Jävla skit. Det är fan inte rätt att jag ska bli sjuk nu, inte när det är min egen födelsedag imorgon. Jag kräver en tårta.

 

One Response to “Sickness takes a hold on me”

  1. Kowalski Says:

    Du kan få en liten tårta när vi kommer upp och firar nyår med dej om några dagar! Har du inte hört det? Joserrö, så är det.


Kommentera

