In need of some polish

The razzle dazzle of life

Käcka Kira och Benicio december 12, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 11:56 e m

Idag önskar jag att jag var så här pigg och glad:

p9280094

men ser i själva verket mer ut så här efter en veckas sömnbrist och uppstigning 04.20 idag:

Benicio del Toros mörka ringar runt ögonen. Ser ut som jag gått igenom värsta krisen eller bolmat järnet i 50 år minst. Fint. Tur att inget fancy ska hända i helgen. Jobbade innan idag och ikväll har jag kosat in mig i soffan med Ralf och sett på den hypade Idol finalen. Det roligaste av allt var Il Divo’s gäst framträdande!hahahaa snacka om att bre på fett med smör! Mycket underhållande med folks innerlighet och försök till att se sensuella ut. Bara ordet sensuell är roande.

Imorgon är det Lucia och mammas födelsedag. Blir ett mindre kalas med de närmsta, annars är inget planerat. Jag hoppas på gult guld i form av lussekatter!hehe

 

One Response to “Käcka Kira och Benicio”

  1. Sofia Says:

    hjärtat!
    att beskriva sig som benicio är så jävla talande.
    och jag skrattar.
    stackars karl…. ”fan, jag är herr del toro idag!”
    att bli förknippad med något sånt…
    läste ditt mail, som alltid underbart att höra av dig. jag har varit totalt däckad, är iallafall kapabel till att sitta vid datorn idag. hoppas på att jag är på väg mot ljuset i tunneln när det gäller denna helvetiska sjuka. hoppas benny torre lämnar dig. även om jag inte tvivlar på att du är söt 😉

    och ja för i helveeeeete! bobträff!!!!
    nästa vecka? jag har fixat fiiiilm från newport folk festival. hade bobmaraton när jag låg däckad i feber. och vill se med dig. nästa vecka, då jävlar. vi hörs kära tös!


Kommentera

