In need of some polish

The razzle dazzle of life

A rush and a push and the land is ours december 11, 2008

Morrissey sjunger The Smiths låten A Rush and a Push and The Land is Ours. Jag älskar egentligen Wojtek Godzisz cover version av denna låten men då den inte står att finna så får semi orginalet duga. Jag älskar ju trots allt mr Morrissey med allt vad han innebär. Hans nonchalans, hans pompösa sätt…

Annars lyssnar jag på Jaguar Shoes idag. Kolla ni det också, mina favoriter är Happiness will be our revenge, I’m just down the road och juliga My White Plimsoles. Check it out!

Skrev tenta i vetenskapsteori och metodik idag. Fuck me senseless ärligt talat. Jag pallar inte med den här pressen, har jag klarat mig eller borde jag söka fristående kurser inför våren nu? Juridiktentan är piece a cake, den kan jag alltid göra om i januari om det kniper men den här fulingen finns det ingen återvändo på. Sov tre timmar inatt och natten innan dess nåt liknande, jag ser ut som Benicio del Toro under ögonen. Allmänt svartmuskig med andra ord, så pass att inte ens smink kan rädda mig. Vaknade förresten av att jag skrattade imorse, gör ni det också?haha Har hänt några gånger nu och jag har aldrig något som helst minne av vad det var som var så fruktansvärt roligt men känner mig lite lätt störd när jag inser att jag skrattar i sömnen.

Ska jobba imorgon och på tisdag. Blärk men det ger pengar iallafall, pengar som ska investeras i en London tripp i början av året. Ska jobba över julen också så jag borde ligga rätt bra till med det som extra inkomst. Men att stiga upp 04.30 imorgon? jag vet inte om jag tycker att det känns så jävla fräckt faktiskt.

 

Kommentera

