In need of some polish

The razzle dazzle of life

Bob The Legend Dylan december 10, 2008

Filed under: Musik — Jennifer @ 12:02 f m
Tags: ,

I mars är det du och jag Bob…du och jag.

 

2 Responses to “Bob The Legend Dylan”

  1. Sofia Says:

    det är verkligen du och bob i vår. på riktigt. (vi ignorerar de andra tusen)

    sitter här med morgonkaffet. krasslig och jävlig och så detta, perfekt video att se på. perfekt låt. fantastisk video. avskalat. vaaaaackert! tror baske mig jag missat den förut. tack för fin morgonunderhållning i mörka höstetider kära tös!

    (och du, slutet av no direction home. jag antar att du sett den här. vad som följer efter att någon tölp skrikit. kraftfullt som faen. http://www.youtube.com/watch?v=bqUFHEyu5hM)

    du och jag borde fira vårens äventyr i förskott och kolla no direction home och don’t look back (jag har båda!) och fnissa lite då och då och dricka öl eller vin och äta tårta!

  2. Sofia Says:

    och medan de andra sitter på föreläsning hänger jag i soffan, dricker kamomillte och ser på bob-dokumentär. och där dök ju den här videon upp! newport folk festival förstås…

    du. jag saknar dig.
    vi måste fasen ses snart. jaaaa!


Kommentera

