In need of some polish

The razzle dazzle of life

Brodera mera december 8, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 3:35 e m
Tags: ,

Jag känner hur det spritter i fingrarna idag, jag vill brodera, sticka eller va fan som helst som sysselsätter mina händer med något nyttigare än att vända blad i böcker. Jag skulle kunna tänka mig ett broderikit från Fuldesign.se , på det viset får jag ut frustrationen även rent bildligt talat.

broderi1 broderi2 broderi3

Fler finns att skåda på deras sida som jag länkar till här ovan, tror man kan köpa dom via Designtorget annars. Julklappstips kanske?

 

Kommentera

