In need of some polish

The razzle dazzle of life

sleepless in… december 5, 2008

Filed under: Musik,Uncategorized — Jennifer @ 2:27 f m
Tags: , , , ,

Idag är jag sömnlös, klockan är närmare halv tre på natten och jag är pigg som en lärka. Misstänker övertrötthet, var som en urvriden trasa när jag kom hem efter tentan från helvetet idag, hjärnan var totalt kaputski men nu går den på högvarv. Måste sova, tvättid kl 12 imorgon, sen fika med Elin på haket och på kvällen får jag efterlängtat besök så jag är busy. Tar ledigt imorgon, har inga föreläsningar och nästa tenta är om en vecka redan men visst förtjänar jag en ledig dag imorgon för god insats och tjänstgöring idag, lieblings? hehe

Har spenderat kvällen hos Elin, tittat på gamla avsnitt av Desperate Housewives, Criminal Minds och ätit sånt där fint plockgodis som jag suktat efter i veckor nu. Yum. Min fruga flyttar hem efter två månaders stambytes-exil på söndag antagligen, som jag har längtat efter henne och katterna. Vi kan ta upp våra kvällshäng igen och slipper ta kontakten på telefon längre, jag är inte kompis med telefoner, jag trivs inte med telefonsamtal…jag gillar att se den jag pratar med, att slippa distraheras av allt runt omkring.

Jag ska verkligen göra en ansträngning nu att sova men hörreni, förresten, har ni sett detta om Bob Dylan och hans sverige spelningar nästa år? Oh Sofia…vår kraxande gamla korp behöver vårt stöd, ska vi londonfixa oss och gå dit och supporta legenden, mannen, kungen?:D

En godnatt sång till er därute…

 

One Response to “sleepless in…”

  1. Sofia Says:

    godmorgon min fina!
    usch dessa sömnproblem. vi hade en analys av detta senast, inte sant? jag låg i två timmar och försökte somna. förfärligt! det är hösten…hösten i tell you! vi får gå upp och chatta med varandra istället 🙂 nattugglornas nattmässa.

    hahaha bob är i allafall världens finaste kraxande gamla korp. och om bara orden kommer ut ur flabben blir jag glad. texten till it’s alright ma i’m only bleeding…. ojojoj! han måste ha vårt stöd. han blir ledsen annars. jag vet det. vi får ju representera (semi)kids-lyssnarna. om inte du och jag går kommer medelåldern ligga på 60+. vi säger det. då blir bob ledsen. då tror han att han inte går hem hos (semi)kidsen…..

    men du. vi representerar inte de illbattingar som härjar fritt i häzzle. jävla svin.


Kommentera

