In need of some polish

The razzle dazzle of life

Besk december 5, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 7:00 f m

Jag känner mig besk. Jag tycker verkligen inte om ungdomar, verkligen inte. Jag vill införa utegångsförbud för alla de äckliga små kids som springer runt på Hässleholms gator, antingen det eller sätta dom på hem. Ingen hyfs, nosiga som fan, ingen smak och framför allt, inget vettigt att göra! Igår fick jag en snöboll i huvudet, för nån vecka sen blev en annan kompis hotad och förföljd av några kids. Var i helvete är vi på väg när man ska behöva känna sig hotad av de där snorvalparna?! Ska jag vid min unga ålder behöva gå runt och vara rädd eller skumma av raseri för dom där jävla odrägliga glinen? Det är inte bara pensionärer som oroar sig. Det bästa av allt är att de totalt saknar respekt, för andra människor och för ting. De saboterar, skadegör och förfular världen omkring sig. Varför? För att de inte har nån annan stimulans, för att de saknar förmåga att hantera saker runt omkring sig med vett, för att de vaknar livrädda varje morgon för vad som händer runt omkring dom….Det finns fina tonåringar också såklart, skötsamma och bra människor som vet att uppföra sig och ha roligt på mer sunda sätt…de bor bara inte i Hässleholm..

 

One Response to “Besk”


Kommentera

