In need of some polish

The razzle dazzle of life

stress is the best november 26, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 12:57 e m

Idag är en stressig dag. Jag har närmast panik. Jag är nervös. Detta har resulterat i en röjd klädkammare, dammallergi, och förlorad tid. Varför reagerar jag alltid så här på stress, nervositet och ilska? Det städas, tittas på tv och allt annat möjligt för att försöka lura mig själv att det är en normal dag. Allt för att inte tänka på vad som egentligen rör sig där uppe i knoppen.

Nu ska jag titta klart på days of our lives och därefter handla för att sedan börja förbereda mig. Wish me luck lieblings, något säger mig att jag behöver det.

 

One Response to “stress is the best”

  1. Sofia, din tant in crime Says:

    HEEEEEJA DARLINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
    go go gooooo!

    pussattack gånger tusen


Kommentera

