In need of some polish

The razzle dazzle of life

lördags tankar november 22, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 8:41 e m

Träffade Lin och Anja imorse för frukost på Madrix. Har inte träffat darlingarna sen i augusti när vi var på Way out west så det var i grevens tid minst sagt! Var härligt att bli uppdaterad och få skvallra om senaste nytt från alla håll ända tills jag snurrade runt på stolen och min blick faller på skrapansiktet, skallepär och deras respektive vid ett bord i närheten. fuck me senseless. blir så jävla provocerad av att se dom bara. känns konstigt att tänka på att vi faktiskt var vänner en gång i tiden, att vi kunde umgås och att jag faktiskt tyckte om dom. så mycket har hänt sen dess och nu känner jag mest äckel av deras beteende och kunde inte ens förmå mig att säga hej. tycker det är sjukt att folk kommer och går i ens liv på det viset, tur att det kommer in nya som är oerhört trevliga och att man blivit äldre och insett att man inte kan bli behandlad hur som helst. nu avslutar jag här. hoppas ni har en riktigt trevlig kväll!

p9220083

Anja

linsvin

Lin

 

Kommentera

