In need of some polish

The razzle dazzle of life

Saknad november 7, 2008

Filed under: Musik — Jennifer @ 10:34 e m
Tags:

Ikväll fick jag ett fint meddelande av min vän Victor

Lyssnar på Killers nya singel och blir så vemodig. För den är
så fin och jag vet att du och jag hade dansat till den på 
Metro till 4 på morgonen och sen gått och köpt korv på 
tottenhamn court road.

Till dig Jennifer:

Kram

Jag saknar honom så oerhört mycket och tiden vi hade ihop i London. Det är knas när man aldrig ses längre.

Victor på Metro, London 2007

Victor på Metro, London 2007

 

Kommentera

