In need of some polish

The razzle dazzle of life

Obamarama november 5, 2008

Filed under: Musik — Jennifer @ 1:26 e m

Så tog baracken hem segern. good for you. nu återstår att se hur han lever upp till sin post. fan, jag är redan mätt på det. nu tjötar vi om annat.

Ser att Patrick loggar in på msn hela tiden, ni vet den där lilla msn rutan plingar och dyker upp i högra hörnet när nån loggar in men jag håller mig osynlig, inkognito, undercover…jag orkar inte prata med honom längre, inte just nu iallafall. Dessutom har han en provocerande ful bild på sig själv, otäckt. Det här med begynnande skallighet söker mig.

Ska snart kila ner på stan och träffa Elin för lunch. Fuck me, måste duscha innan och jag orkar inte. Det är dessutom kallt i min lägenhet idag. Bu. Jag vill ha det varmt och väldoftande! ska dra fram sugen senare idag och röja lite i röran.

Jag är inte på nåt vidare humör idag som ni kanske märker, jag tror det är bäst jag avrundar här innan jag börjar spy galla över något annat som irriterar mig. Var förresten inne på 100apor (eller är det 1000apor?) för första gången idag, har undvikit det som pesten tidigare för den här Schulman hypen är irriterande (hade kunnat gå igång med att berätta om vad jag tycker om hypade fenomen men mer om detta en annan gång) men där fanns några skrattfester såklart. Jag diggar Style by Mats.

 

Kommentera

