In need of some polish

The razzle dazzle of life

hair issue november 5, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 11:04 e m
Tags: ,

Jag blir så sur. Min plattång är spårlöst borta, i-lands problem såklart men åhhh mitt hår ser ut som ett trolls, stort och ostyrigt och inte särskilt tillfredställande med tanke på att det är tänkt att vara en prydlig glossy page egentligen. Fuck. Jag funderar på att låta mitt hår växa ut och bli långt igen, jag är trött på det här high maintenance nu som dessutom spoileras när plattången goes missing. Jag låter som en idiot. Men vad säger ni kiddos? långt eller kort?

Lady lovelylocks

Lady lovelylocks

Troll page

Troll page

eller kanske den här godingen? haha

Hårig badring

Hårig badring

notera att den här bilden är manipulerad!hahaha jag lovar att jag var för ung för att falla under det här frisyrmodet!

All over press

Mary Quant foto: All over press

så här är min nuvarande frisyr menad att se ut. If only…nu ska jag titta på Kvällsöppet med Ekdahl där de ikväll pratar om omhändertagandet av barn inom sociltjänsten, känns angeläget. Sleep tight, don’t let the bed bugs bite!

 

2 Responses to “hair issue”

  1. Kusin Says:

    Jag tycker att du ska spara ut ditt hår! Även om det korta var jättefint. Men tänk dig ett långt hår med lite saltvattenlockar i sommar. mmmm…

  2. Sofia Says:

    jag tycker på allvar att du är en skönhet i badbollen.
    om du cyklar har du en inbyggd hjälm, bra va?
    men jag rekommenderar inte det trots allt.
    håret till axlarna kanske och självklart en tjock rak lugg. det är nog min favorit på dig. men du är så söt i kort hår också. bedårande. men axellångt + lugg är mer neutral-snyggt…eh. ungefär 🙂

    fy fan vad längesen vi sågs. det är hemskt. tänker på det ibland, eller rätt ofta. jag får regelbundna jennifer-abstinens-ryck ska du veta. du och jag… ååååå så ska det vara. hösten dödar min pigghet. jag är trööööött. skolan + hösten är inte bra för energin. men snart, snart ska vi fasen se till att ses, även om det blir häng i soffa och film-tittande eller något. bra trött-aktivitet 🙂
    vi får höras och boka in nåt.

    MASSA PUSSAR!


Kommentera

