In need of some polish

The razzle dazzle of life

räkögon november 4, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 8:29 f m

Jag känner mig som en gammal otäck räka idag och ni som känner mig vet exakt vad jag tycker om räkdjuren, för er andra…låt oss säga att det inte är positivt. Jag känner mig helt manglad av trötthet och mina ögon är gudomligt rödsprängda efter chocken att vara uppe vid denna tiden. Studentlivet är inte bra för mig, dessa oregelbundna tider får de få dagar jag har föreläsning att kännas som måndag morgon, varje gång. Plågosamt med andra ord. Idag ska vi ha introduktion till nya kursen i socialrätt och normalt skulle jag tycka att det var kul men idag är inte emelie här och jag är följaktligen mer likely att ha tråkigt när inte knasfian är här. Jag planerar inte att stanna hela dagen till tre.

Ikväll/natt är det valvaka, får se om jag orkar hålla ögonen öppna eller satsar på att se det på nyheterna imorgon…lär ju inte gå att missa hur utgången har blivit iallafall!haha

Ska gå och köpa en stor jävla kaffe nu att droga mig med. Seyonara!

 

Kommentera

