In need of some polish

The razzle dazzle of life

Undran november 3, 2008

Filed under: Uncategorized — Jennifer @ 10:46 e m

karin har lämnat mig och jag sitter och tittar på prison break och fattar ingenting. vad i helvete?! jag börjar bli trött på den där präktapan michael scofield och hans träiga bror, kan det aldrig gå vägen? någonsin? hur många fängelser och rymningar ska dom göra? bla bla bla.

jag förstår mig inte rktigt på wordpress, varför mitt första inlägg alltid överlappar de senaste och ligger överst? någon som kan det här bättre och vill upplysa mig?

Nu ska jag snart lägga ihop ögonen, min ledighet är över och imorgon börjar min socialrätts kurs, vore illa om jag försov mig som vanligt.

Night kiddos.

 

Kommentera

